1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad www.relond.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Relond Grupp OÜ (edaspidi www.relond.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.relond.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. www.relond.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades.

2. Hinnad
2.1. Kõik hinnad www.relond.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 22%.
2.2. Ostudel lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile:

  • Kättesaamine Omniva pakiautomaadist : 5,06 €
  • Kättesaamine Itella SmartPOST pakiautomaadist : 5,06 €
  • Kättesaamine Pickup punktist või pakiautomaadist: 3,04 €
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga – 11,14 €
  • Hind kaubaaluse kohta – 91,50 €;
  • Hind poole kaubaaluse kohta – 46,36 €;
  • Tulen ise järgi – 0€.

2.3. Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).
2.4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja www.relond.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi
3.2. Tellimuse vormistamisega alustamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimus“).
3.3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise ja maksmise viis ja vajutage lingile „Edasi“. Järgmisena kontrollige tellimus ja vajutage lingile “Kinnita tellimus”, seepeale kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märkige kindlasti selgitusse tellimusarve number. . Andmed siseriikliku makse sooritamiseks leiate peale tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arve lehelt.
3.4. Tellimuse kinnitamisel saadetakse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile arve.
3.5. Tasumata tellimused annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4. Müügilepingu jõustumine
4.1. Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Relond Grupp OÜ arveldusarvele.

5. Kohaletoimetamine
5.1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib www.relond.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
5.2. www.relond.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.
5.4. Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
5.5. www.relond.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida www.relond.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastamisõigus
6.1. Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 7 päeva jooksul tagastada.
6.2. Tagastus on võimalik juhul kui: kaup ei ole olnud kasutuses, kaubal on säilinud müügivälimus ning omadused, on alles originaalpakend, kleebised ja etiketid, ning dokumendid, mis kinnitavad ostu ja ostutingimusi.
6.3. Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
6.4. Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient (kuni 10€ ulatuses). www.relond.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
6.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@relond.ee 7 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
6.6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

7. Vastutus
7.1. www.relond.ee vastutab Teie ees ja Teie vastutate www.relond.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Vääramatu jõud
8.1. www.relond.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida www.relond.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
9.1. www.relond.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
9.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka www.relond.ee poolne ligipääs.
9.3. Relond Grupp OÜ ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Maksekeskuse pangalingiga tasumine. Valuuta -Euro.

10. Pretensioonide esitamise kord
10.1. www.relond.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
10.2. www.relond.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
10.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist www.relond.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab www.relond.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
10.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@relond.ee pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
10.5. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
10.6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.