Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

Relond Grupp e-poest on võimalik kaup saada erineval moel:

Tasuta kauba kättesaamine meie kontorist – Tartu mnt 33, Jõhvi

  • Kättesaamine Omniva pakiautomaadist : 5,06 €
  • Kättesaamine Itella SmartPOST pakiautomaadist : 5,06 €
  • Kättesaamine Pickup punktist või pakiautomaadist: 3,04 €
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga – 11,14 €
  • Hind kaubaaluse kohta – 91,50 €;
  • Hind poole kaubaaluse kohta – 46,36 €;

 

Tahan kauba tagastada, see ei sobi mu nõuetele. Mida peaksin tegema?

Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.

Kas on võimalik järgmisel päeval tellitud kaubale järele tulla?

Iga toote all on status, mida klient jälgida saab. Kui tootel on märge “Laos olemas “ on võimalik tellides kaup kätte saada 2-3 tööpäeva jooksul pakiautomaati või kulleriga kätte. Juhul, kui toote all on status “järeltellimisel”, siis kättesaamise aeg on 4-14 tööpäeva jooksul.

Ma ei saa internetist tellida. Mida peaksin tegema?

Saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: sales@relond.ee. Meie klienditeenindus aitab Teil tellimust vormistada ning võtab vajadusel vormistamise käigus Teiega ühendust.

Kas ma saan hinda alla rääkida?

Oma klientidele soovime pakkuda alati parimat hinda, kui toodet pakutakse täishinnaga ja ei ole kampaanias, siis võime esitada individuaalse hinnapakkumise.

Kas ma võin kaubale ise järele tulla?

Võite küll. Meie kontor asub aadressil Tartu mnt 33, Jõhvi.

Kas on võimalik maksta ühel ja järele tulla teisel inimesel?

Jah. Kui valid kauba kohaletoimetamise viisi, kirjuta märkustesse kaubale järele tulija nimi.

Kuidas saan arve?

Arve saadetakse Teile e-kirja teel kohe pärast tellimuse vormistamist. Arve on ühtlasi ka garantiidokument.

Kas on võimalik muuta järelmaksu maksekuupäeva?

Pärast lepingu sõlmimist ei ole võimalik maksekuupäeva muuta, ent lepingu koostamisel on Teil võimalik valida sobiv maksekuupäev.

Kuhu ma võiksin pöörduda, kui toode on rikutud?

Kirjutage meile e-posti aadressil sales@relond.ee ja me vastame teile ühe tööpäeva jooksul.

Kui kaua kestab garantiiremont?

Kauba parandamise kestus sõltub garantii teostajast. Tavaliselt võtab remont aega 3-4 nädalat.

Kui kiiresti tellimus aktsepteeritakse?

Kui maksate kauba eest internetipangas või maksekaardiga, alustatakse teie tellimuse täitmist koheselt. Kui valite muu maksmisviisi, kinnitatakse tellimus ühe tööpäeva jooksul.

Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?

Jah. Saate tellimuse tühistada, helistades numbrile 5039206 või kirjutades aadressile sales@relond.ee.

Mis on sooduskood?

Ühekordne kood, mis võimaldab osta toode soodushinnaga.

Kuidas ma saan sooduskoodi?

Sooduskoodi on võimalik saada auhinnaks erinevatest mängudest ning võistlustest.

Leidsin Facebookist sooduskoodi, kuid see ei tööta. Miks?

Iga sooduskoodi avaldamisel täpsustame alati, kui kaua sooduskood kehtib, millistel kaupadel ning mitu korda klient seda kasutada saab. Sooduskoodi saavad kasutada vaid Relond Grupp keskkonda registreeritud kasutajad. Kui olete kindel, et kõik on korras, kuid sooduskood ei tööta, võtke palun meiega ühendust.

Kas tellitud kaup tuuakse ka viiendale korrusele?

Kaup, mis kaalub rohkem kui 30 kg toimetatakse ainult Teie maja ukseni (mitmekorruselises majas trepikoja ukseni). Kaup kuni 30kg toimetatakse kohale vastavalt teie soovile.

Kas kaupu on võimalik kuskil näha?

Kohapeal kaubaga tutvuda võmalik ei ole, kuid soovitame kasutada 14-päevast tutvumisaega – siis saate kodus toodet vaadata ja sellega tutvuda.

Kas kohaletoimetus kehtib ka saartele?

Toimetame kauba kohale kõikjal Eestis ja loomulikult ka saartele.

Kuidas ostu eest tasuda saab?

Tellimuse vormistamisel on Teil võimalus tasuda ülekandega, maksekaardiga, sularahas ning kaardiga kullerile või kaubaväljastuspunktis või taotleda Liisi järelmaksu Teile sobivaks perioodiks.

Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?

E-posti teel saate edastada oma tellimuse aadressile sales@relond.ee, telefoni teel nõustame ja aitame, kuid tellimusi ei tee. Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.

Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestist?

Relond Grupp veebilehel olevaid tooteid saate tellida ainult Eesti aadressidele. Kui soovite kaupu tellida Eestist väljapoole, siis võtke meiega ühendust sales@relond.ee  või Tel.(+372) 50 39 206  ja siis lepime transpordiviisis, -hinnas ja maksetingimustes eraldi kokku.

Kuhu viia vanad lambipirnid ja patareid?

Energiasäästlikud luminofoorlambid kuuluvad ohtlike jäätmete hulka. Nagu teisedki ohtlikud jäätmed, mis tekkivad kodumajapidamistes, kaasa arvatud patareid, on võimalik ja vajalik üle anda ohtlike jäätmete kogumispunktidesse või jäätmehoidlatesse. Ohtlike jäätmete vastuvõtt on tasuta. Või võite tuua neid meie kontorisse aadressil Tartu mnt 33, Jõhvi.